Skip to content

Az Oscar-gála és Meryl Streep közösségi média visszhangja

2012. 03 6

Az idei Oscar-gála elhalmozta beszédtémával az online közösséget. De vajon mit vetít elő, a közösségi felületeken megjelenő kommentek száma? És milyen változások várhatóak Hollywood legfontosabb estéjének média-megjelenésében? A kérdések fontosak, a válaszok még váratnak magukra.

Streep, Lopez, Langmann

A múlt vasárnapi Oscar-gála sok beszédtémát adott az online közösségnek. A közösségi médiában megjelenő, Hollywood legnagyobb estéjéről szóló kommentek száma háromszorosa volt a tavalyinak,
jelezve, hogy a nézők már ily módon kapcsolódtak a show-hoz.

Az ez évi díjátadó gála több témától is hangos volt a neten; Meryl Streep első Oscar győzelmétől 1983 óta, Jennifer Lopez, az énekes-színésznő veszélyesen mély dekoltázsú ruhájától és a megdöbbentő hasonlóságtól a francia producer Thomas Langmann és a néhai  Oscar-díjas színész, Peter Lorre között.

Számok és hatások

A Bluefin Labs internetkutató cég 3,4 millió Oscarral kapcsolatos kommentet számolt össze a Facebookon és a Twitteren, mely a tavalyi díjátadó tévéközvetítése alatt mért 966000 kommentes netes aktivitást jelentősen meghaladja.

Ezek a mutatók valószínűleg meghatározóak lesznek az Oscar producerei számára is, akiknek fel kell figyelniük arra, hogy magasabb fokú közösségi média-kapcsolatra van szükség a nézőkkel ahhoz, hogy az eljövendő évek show-i nagyobb reklámárbevételt hozzanak. (forrás:  EJC, Reuters)

Advertisements
No comments yet

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: