Skip to content

Beszólogatás, humor, önbizalom és a különleges frizura a Balázs-brand

2012. 04 25

Sebestyén Balázs április 17-én, kedden, a Celeb PR interjúsorozatának vendége volt a BKF-en. A rendezvényen Kurucz Adrienn pr szakértő, újságíró, és Perlaky-Papp József szakértő kérdezték a brandépítésről.

Több mint 500 érdeklő érkezett az eseményre, ezért nem mindenki fért be a beszélgetés helyszínére. A kint rekedtek kivetítőről figyelhették
a történéseket.

Balázs elmesélte, hogy érettségi után, 20 évesen jelentkezett a Z+ kábel tv-be dolgozni. Karrierjét az RTL Klub-on folytatta, bár egy alkalommal a folytatást veszélyeztették az előző munkahelyén elkövetett hibái. Megjelentek ugyanis a youtube-on a hírhedt videók, melyeken kellemetlen helyzetbe hoz másokat. Bizonytalanná vált a helyzete egy időre, de végül maradhatott a csatornánál. Mára Balázs az RTL Klub egyik arca.

Hogyan építette a karrierjét? Eleinte nem tudatosan, de ma már odafigyel. Elmondta, hogy Vágó István mellett műsort vezetni például hozzáadott a Balázs-brand értékéhez, ahogy a rádiózás vagy a könyve a Szigorúan bizalmas is. Szerinte karrierje következő lépése egy late night show vezetése lenne, de nem sietteti.
A beszélgetés végén szót kapott a közönség, azonban a kérdéseik nagy része szakmailag nem volt releváns. “A húszas éveidben hol buliztál?” “Hogy állsz a tojáskeltetéssel?” (A Class FM rádió irodájában próbáltak egyszer Balázsék tojást keltetni.)

Szerencsére azért konstruktív, témá-
hoz kapcsolódó kérdések is el-
hangzottak: “Mi hogy kerülhetünk képernyőre?” A válasz azonban kiábrándító volt. Balázs szerint be kell menni egy valóságshow-ba fél évre, abból meg lehet élni, ha valaki jól csinálja. De tehetség nélkül nem lehet sokáig képernyőn maradni. “Mit vállaljunk mi a pályánk kezdetén?” Meg kell találni a motivációnkat. Ha ez megvan, akkor azt kövessük. Menni kell, kilincselni kell. Nem könnyű a helyzet, de a szamárlétra járható. Emellett már az elején döntsük el, mennyit információt adunk a ki a magánéletünkről: „az ember eldönti, hogy milyen utat választ, hogy mit vállal és hogyan bánik a bulvárral. (…) Ha az ember nem használja el magát a bulvárban, akkor élete végéig képernyőn lehet.”

                                                                                                                                                    Kottász Adél

Reklámok
No comments yet

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: