Skip to content

Egyszerűbbé válik a tabletes és laptopos böngészés

2013. 11 26

operaA tabletek egyre jobban hasonlítanak a laptopokhoz – állítják a Google vezetői, a ’Kiemelt Kampányok’ nevű fizetős keresőplatform indítása után. A fogyasztók mindkét platformot hasonlóan használják, úgyhogy a változtatások nem fognak sokban eltérni.

Az adatok azt mutatják, hogy a klikkelési ráta (KR) laptopokról és tabletekről is elkezdett egyformává válni. Tény, hogy a tableteken való kattintások száma idén 27%-kal visszaesett, de ez még mindig magasabb, mint a PC-k esetében, ahol 51%-os csökkenést mutattak ki 2012-ben, miközben az okostelefonokon az arány 82%-ról 88%-ra nőtt.

Az adatok alapján a Google feltevései inkább látszanak valóságosnak, semmint képzelgének.
„A tablet egy olyan eszköz, ami egyre inkább hasonlít egy laptophoz” – mondta Kye Mou, a Marin vezető marketingmenedzsere.

„Nem fog úgy szuperálni, mint egy Mac Pro vagy egy csúcskategóriás laptop, viszont szép lassan helyettesíteni fogja az utóbbit”.
A tabletekre egyre többet költenek az idei év költségvetéséből. Míg ezekre a teljes büdzsé 11,75%-a, addig az okostelefonokra a 12,58%-a, laptopokra pedig 75,67%-a megy.
„A hirdetők egyre többet invesztálnak a projektekbe, mivel szükség van az automatizálásra” – mondta Mou.

Forrás: Mediapost

Reklámok
No comments yet

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: